جدید ترین اخبار IT




   جدید ترین اخبار IT


   کامپیوتر. موبایل.اینترنت.شبکه...
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 31735
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

type=3">
طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

جدید ترین اخبار فناوری اطلاعات را از ما بخواهید.
لينك دوستان
آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» استعفای همزمان چهار مدیر شرکت یاهو

 شرکت یاهو مدت زمان طولانی است که به عارضه ای عجیب مبتلا شده است: اعضای هیات مدیره از جمله رئیس هیات مدیره این شرکت را ترک می کنند، رویدادی که دیگر سهامدارن این شرکت را غافلگیر کرده است.

“روی بوستوک” رئیس هیات مدیره شرکت یاهو اواخر روز گذشته در نامه ای خطاب به سهامداران این شرکت اعلام کرد که قصد ترک کردن یاهو را دارد. دیگر مدیران یاهو که قصد ترک کردن این شرکت را دارند “ویومش جوشی”، “آرتور کرن” و “اندی ویلسون” معرفی شده اند.

این چهار مدیر انتظار انتخاب مجدد خود را در نشست بعدی سهامداران یاهو نخواهند داشت. این حرکت در راستای مباحثات گسترده ای صورت گرفته است که درباره عدم توجه یاهو به انتظارات مدیران و سهامداران مطرح است، این انتقاد در پی شکستهای پی در پی شرکت یاهو در زمینه جستجو و تبلیغات مطرح شده است.

رهبری یاهو نیز به شدت متزلزل است. بوستوک خود در ماه سپتامبر مدیر عامل سابق و مشهور یاهو “کارول بارتز” را با یک تماس تلفنی اخراج کرد و چهار ماه بعد “اسکات تامسون” را به عنوان مدیر جدید معرفی کرد. ماه گذشته نیز “جری یانگ” یکی از بنیانگذاران یاهو از تمامی سمتهای خود در هیات مدیره و شرکت یاهو استعفا داد.

بر اساس گزارش سی ان ان، بوستوک در نامه خود به تلاشهای ناموفق هیات مدیره برای جذب سرمایه گذار طی ماه های گذشته اشاره کرده است.

منبع: مهر





نويسنده : حسین جعفری نژاد | تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:اخبار آی تی, اخبار یاهو, تازه های آی تی, مجله دانش, یاهو, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب